Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1

Text/HTML

 

Daxis Systeembeheer

Systeembeheer op maat!  
Het beheer van uw ICT-omgeving is bij Daxis in goede handen. Als klant krijgt u de beschikking over een vaste contactpersoon die niet alleen het periodiek en preventief onderhoud op uw systemen uitvoert maar ook dringende storingen oplost en uw overlegpartner is bij keuzes voor de toekomst.

Vaak is het uitbesteden van ICT beheer goedkoper en beter dan het zelf in dienst hebben van een ICT-er. 
Wij noemen u een aantal voordelen:
Continuïteit
Daxis systeembeheerders werken in teamverband waardoor de continuïteit van de dienstverlening gegarandeerd wordt.

Ervaring
Ervaring van een Daxis systeembeheerder is steeds up-to-date omdat onze medewerkers regelmatig bijgeschoold worden

Vaste Kosten / effectiviteit
U heeft slechts kosten voor die tijd dat de medewerker echt nodig is. Onze medewerker is dus 100% effectief.

3 vormen van ondersteuning
1. Trouble Shooting
Onderhoudscontract systeembeheer met afgesproken reactietijd.

U koopt met dit contract de garantie dat binnen de afgesproken reactietijd een systeembeheerder op uw bedrijf aanwezig is om de gesignaleerde storingen te verhelpen. U komt eigenlijk maar een paar uur of een dag per maand aan ICT beheer tekort. Toch is dat al genoeg om af en toe vervelende storingen of vertragingen te veroorzaken. Met een flexibel onderhoudscontract worden dan alle tekorten opgelost en krijgt u de garantie van snelle hulp bij PC problemen. Dat is belangrijk in tijden waarin veel business van snelle response afhankelijk is!

2. Strippenkaart Systeembeheer
Ook al heeft u maar een paar uur systeembeheer per maand nodig - juist dan is een strippenkaart een goede oplossing. Met een strippenkaart systeembeheer heeft u altijd een kleine hoeveelheid service op voorraad. Erg handig als u dadelijk ineens met een nijpend computerprobleem komt te zitten.

Gewoon de telefoon oppakken en u heeft snel de hulp die u nodig heeft.

3. Reguliere SLA
Met een SLA koopt u alle voordelen van onze servicedesk, remote beheer evenals preventief en curatief systeembeheer ter plekke. Van te voren wordt afgesproken hoeveel uur u per maand afneemt en samen met u bepalen we de service levels. Een volwaardige vorm van ondersteuning waarbij u zeker weet dat uw ict-infrastructuur altijd optimaal functioneert.

Onze eigenschappen Uw voordelen:
- Wij doen uw systeembeheer. (u hoeft zich daar veel minder zorgen om te maken)
- We zijn er als u belt.
- We zijn goed bereikbaar zowel per e-mail/telefoon/internet
- U krijgt toegang tot ITweb
- Onze consultants hebben kennis en certificaten. (Windows pakketten/ Exchange/ SQL / .NET programmeren enz)
- Altijd vaste contactpersonen, zowel consultant als commercieel contact als service manager.

ITWeb
Daxis meent dat systeembeheer niet iets is wat je zomaar gaat doen voor bedrijven. Om die reden heeft Daxis een pakket ontwikkeld waarbij uw melding centraal wordt gemanaged. Zowel de helpdesk, de monteur als de service manager heeft toegang tot de binnengekomen meldingen. U kunt zelfs als klant uw openstaande meldingen bekijken.


Hoe van start?
Indien u Daxis inschakelt voor systeembeheer starten we met een inventarisatie van uw situatie. Daarbij nemen we alle componenten op die Daxis zal gaan
beheren. Dit wordt vast gelegd en op basis daarvan zullen er beheertaken worden opgesteld. U als klant speelt daarin een belangrijke rol.
Uw eisen en wensen worden meegenomen in het definitieve voorstel.
Daarna wordt de verkregen informatie omgezet in een beheerhandboek. Dit handboek is een leidraad voor de dagelijkse gang van zaken in zake systeembeheer.


Hosting
Office 365
Tablets
Cloud
Camera beveiliging
Online backup
Digitale aktetas
Telefonie / Voip
Internet
ADSL
VSDL
Glasvezel
Daxis Business Center - Maagdenburgstraat 22 - 7421 ZC Deventer - Tel: 0570-633242 - Fax: 0570-637062 - info@daxis.nl